عباس مقتدایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

جمهوری اسلامی در تنبیه یک رژیم وحشی و غیرمتمدن پیشقدم است

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشور در دمشق اظهارکرد: ایران با صراحت هر چه تمام اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد و با اقدام سپاه پاسداران این اتفاق افتاد. 
وی افزود: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی در راستای تأمین صلح برای تمامی جهان است چراکه امروز جمهوری اسلامی در تنبیه یک رژیم وحشی و غیرمتمدن پیشقدم است. 
مقتدایی تصریح کرد: آنچه که رژیم صهیونیستی انجام داد مصداق وحشی‌گری بود و آنچه که جمهوری اسلامی ایران انجام داد در راستای تأمین صلح برای جهانیان بود. اکنون دست ایران آن‌قدر بلند است که اگر رژیم صهیونیستی اقدام خلاف حقوق بین‌الملل انجام دهد، به‌صورت راسخ و جدی تنبیه خواهد شد و پاسخ دردناک د‌ریافت خواهد کرد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با تأکید بر ایستادگی بر منافع ملی کشور همچنین خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که بر سر تأمین امنیت ملی خود و همچنین تأمین صلح باکسی تعارف و شوخی ندارد. 
نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ضمن بیان اینکه در مقابل اقدامات صهیونیست‌ها می‌توانیم اقدامات دقیق‌تر و گسترده‌تری داشته باشیم، در پایان این گفت‌وگو یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع خود شوخی ندارد و آمریکایی‌ها نیز پیام ایران دراین‌باره ر‌ا به‌صورت کامل دریافت کردند. به آن‌ها تأکید کرده‌ایم تا بدانند حد و حریم آن‌ها در چه حدی است و آگاه باشند که ایران توانمندی‌های لازم برای تأمین منافع ملت را دارد. 
جمهوری اسلامی  در تنبیه یک رژیم وحشی  و غیرمتمدن پیشقدم است