پاسداران انقلاب اسلامی آسمان را زینت بخشیدند

بارقه رهایی قدس

گروه سیاسی
ایران در بامداد یک شنبه 26 فروردین یک هدیه بزرگ به جهان داد. این روز، نوروزی بود که در آن مسلمانان جهان عیدی عید فطر خود را از ام القرای جهان اسلام گرفتند و ایران زکات قوت و قدرت خود را پرداخت. تمام انسان‌های آزاده جهان در این روز از ایران سپاسگزار شدند؛ چراکه ایران انتقام شرافت و انسانیت را از اشغالگران قدس گرفت. در این روز مردم غزه پس از 6 ماه ماتم از ته دل خندیدند؛ چون دشمنشان در وحشت و ماتمشان شریک شده بود. 
عملیات وعده صادق جای شک و ریب ندارد. یک حمله تمام عیار بود که نمی‌توان با شبهه‌افکنی روی آن سرپوش گذاشت. چراکه تعداد زیادی موشک و پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و استحکامات دفاعی دشمن به هیچ روی کارآمد نبوده است؛ این حقیقتی است که مخدوش نمی‌شود و بازدارندگی رژیم غاصب را بار دیگر به سخره می‌گیرد. بعد از طوفان الاقصی؛ وعده صادق، مهم‌ترین سیلی‌ای بود که رژیم غاصب خورده است صدای شکستن استخوان‌های آن بار دیگر به وضوح به گوش می‌رسد. 
اقدامات تنبیهی ایران در راستای اعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ 
منشور ملل متحد انجام شد و آنگونه که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه  در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران اعلام کرد ایران هیچ هدف غیر نظامی را در پاسخ خود تعریف نکرد و نیروهای مسلح ایران هم هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را هدف قرار ندادند.عملیاتی که به گفته امیرعبداللهیان از ۷۲ ساعت قبل به همسایگان و کشورهای منطقه اطلاع داده و البته هشدار داده شد که هدف این حملات صرفا تنبیه رژیم اسرائیل است و ایران به دنبال هدف قرار دادن افراد و پایگاه‌های آمریکا در منطقه نیست. آنگونه که وزیر امور خارجه بیان کرد ایران به این کشورها هشدار داد که اگر آمریکا در راستای دفاع و حمایت از اسرائیل از فضا و یا سرزمین این کشورها استفاده کند، ناچارا پایگاه نظامی آمریکا در آن کشور هدف قرار می‌گیرد.
در همین خصوص نیز سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: عملیات «وعده صادق» با اسم رمز 
«یا رسول الله» با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح به انجام رسید و به همه اهداف خود نائل شد.مقامات جمهوری اسلامی ایران پس از این حملات هم هشدار دادند که اگر رژیم اسرائیل بار دیگر مرتکب خطا شود، پاسخی سخت در انتظار آن است.
 بارقه رهایی قدس